سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علل سر و صدا و راه حل های آن در آبگرمکن دیواری (قسمت سوم)

 

آبگرمکن دیواری

 

لوله میعانات منجمد

 

لوله میعانات وظیفه حذف زباله های اسیدی از آبگرمکن دیواری به زهکشی های خارجی را بر عهده دارد. در ماه های سردتر زمستان سال یخ زده شدن میعانات بسیار معمول است که می تواند منجر به قفل شدن آبگرمکن دیواری شود. 

معمولا, زمانی که این اتفاق می افتد یک کد خطا مربوطه خواهد شد در رابط آبگرمکن های دیواری نشان می دهد یک لوله میعانات یخ زده نمایش داده.

وقتی لوله میعانات در قسمت بیرونی خانه نصب می شود که در معرض دمای پایین قرار دارد و بنابراین مستعد یخ زدگی است یک مشکل معمول است. 

 

غالبا با ذوب شدن محتویات لوله می توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد. برای پیشگیری طولانی مدت ایده خوبی است که لوله را عایق بندی کنید و در صورت نصب خارجی مهندس را مجبور به جابجایی لوله کنید. به طوری که لوله تا حد ممکن فضای داخلی خانه را در بر می گیرد.

 

آبگرمکن دیواری به ترموستات پاسخ نمی دهد

 

اکثر مردم کنترل برنامه گرمایش آبگرمکن دیواری خود را و درجه حرارت حرارت مرکزی خود را از طریق ترموستات, بنابراین زمانی که آبگرمکن دیواری خود را متوقف می شود پاسخ به کنترل ترموستاتیک, می تواند اختلال قابل توجهی باعث. 

بنابراین, چه ممکن است باعث یک موضوع همگام سازی ترموستات?

ابتدا می خواهید چیزهای واضح و ساده را امتحان کنید – اطمینان حاصل کنید که باتری ها نیازی به تغییر ندارند و اطمینان حاصل کنید که اگر ساعت ها به تازگی تغییر کرده اند با زمان جدید همگام سازی شده اند.

با این حال, اگر آبگرمکن دیواری را نشان می دهد هیچ نشانه ای از پاسخ, شما باید تولید کننده ترموستات برای کمک تماس.

 

اب گرم کار نمی کند اما گرمایش می کند

 

این مشکل آبگرمکن دیواری در آبگرمکن های قدیمی که استفاده زیادی داشته اند و ساییدگی قابل توجهی داشته اند رایج است. معمولا به دلیل معیوب بودن شیر دیورتر اتفاق می افتد.

عملکرد سوپاپ های دیورتر باعث انحراف هوای گرم بین خروجی ها به عنوان مثال شیر و دوش و گرمایش مرکزی می شود.

به عنوان مثال وقتی شیرهای گرم خود را روشن می کنید شیر را به گرمایش می بندد و وقتی خاموش می کنید شیر دوباره باز می شود و اجازه می دهد تا به رادیاتورها جریان یابد.

با این وجود شیرهای منحرف کننده پیر مستعد چسبیدن هستند به این معنی که شیر می تواند گیر کند و در نتیجه ولرم یا سرد شود. می توانید راهنمای کامل ما را در مورد دریچه های معیوب دیورتر بخوانید و نکاتی در مورد چگونگی حل مشکل دریافت کنید.

متاسفانه, تعویض شیر دیورتر می تواند فوق العاده گران, هزینه به طور متوسط 4 400-5 500. بنابراین, اگر آبگرمکن دیواری خود را قدیمی است و گارانتی خود را منقضی شده, ممکن است حس مالی بیشتر به آبگرمکن دیواری خود را جایگزین را.

 

چراغ خلبان مدام بیرون می رود

 

آبگرمکن های قدیمی تر احتراق الکترونیکی ندارد, بنابراین نیاز به نگه داشته شود روشن به منظور مشتعل سوخت در داخل محفظه احتراق. اگر احتراق را نگه می دارد خاموش, شما ممکن است یک مشکل آبگرمکن دیواری دارند.

این می تواند مربوط به یک ترموکوپل معیوب خاموش کردن منبع گاز یا یک پیش نویس باشد که وارد آبگرمکن دیواری می شود و شعله را از بین می برد. یکی دیگر از موضوعات رایج رسوبات کربن در چراغ خلبان است که ممکن است نیاز به تمیز کردن داشته باشد.

در نهایت, به عنوان این مولفه است تا ذاتا به عرضه گاز مرتبط, توصیه می شود که شما به دنبال کمک یک مهندس امن گاز ثبت نام که قادر خواهد بود با خیال راحت بازرسی, تشخیص و تعمیر موضوع نور خلبان.

 

آبگرمکن دیواری روشن نمی شود (بدون برق)

 

اگر آبگرمکن دیواری خود را نمی خواهد روشن به عنوان به سادگی هیچ قدرت به آبگرمکن دیواری وجود دارد, این موضوع به احتمال زیاد یک برق خواهد بود.

اول از همه, بررسی کنید که این موضوع به آبگرمکن دیواری خود را به تنهایی با چک کردن بقیه لوازم در خانه خود را جدا شده. اگر به نظر می رسد همه کار می کنند و این فقط آبگرمکن دیواری شماست, پس احتمالا یک مشکل آبگرمکن دیواری است.

به طور معمول, یک آبگرمکن دیواری روشن نمی خواهد مربوط به مدار چاپی (برد مدار) که ممکن است شکسته و نیاز به تعویض یا تعمیر. متاسفانه, این ارزان نیست و به طور معمول شما را به مجموعه چند صد پوند برای قطعات به تنهایی. دفعات بازدید: راهنمای کامل ما در گسل بویلر مدار چاپی.